neděle 23. července 2017

KOSMETICKÉ NÁKUPY

Vítám Vás u svého nedělního článku! Tento článek měl vyjít už minulý týden, ale bohužel na to nebyla nálada ani chuť, tak je tu až dnes. Minulý pátek sem měla cestu do města, protože jsem musela k zubařce, tak jsem to cestou na vlak vzala kolem drogerií a nakoupila nějaké věci. Zrovna v drogeriích se vyskytuji jenom když něco akutně potřebuji a většinou čekám, až toho budu mít na seznamu více, protože mě nakupování kosmetických a hygienických potřeb hrozně nebaví. Tak se pojďme podívat, co jsem si koupila.


Třeba kartáčky na zuby jsou něco extrémně nezáživného a nezajímavého, ale ten můj doma už nebyl v dobré kondici, tak to chtělo vyměnit (TOP Drogerie 59,90,-)
 Deodorant - další strašně "zajímavá" věc. Tento od Nivey používám už několik let, protože nedělá bílé skvrny na oblečení a opravdu funguje. Kdykoliv ho podvedu s jiným, tak akorát lituji a vyhazuji skoro celé balení, takže už to moc nepokouším. Nebo máte tip na nějaký dobrý deodorant? (TETA 49,90,-)

 Pasty už mám doma taky zbytek, tak jsem si řekla, že pro jednou trošku zainvestuji a zkusím nějakou s bělícími účinky. Dva roky zpátky jsou zkoušela Signal a za mě za ty peníze nic moc, tak jsem si řekla, že tentokrát dám šanci Colgate, protože od nich používám pasty už roky. (TOP Drogerie 89,90,-)

Tento odličovač do sprchy jsem si koupila na základě recenze od Markét, protože jsem dlouho žádný podobný nemohla sehnat. Mívala jsem nějaký od Nivey a Oriflame, ale oba se přestaly vyrábět tak mám aspoň nějakou alternativu. (TETA 99.90,-)
Tento korektor pro mě taky není žádný nováček. Potřebovala jsem něco, čím sem tam něco zakreju. Když bude venku 35°C a já nebudu chtít mít make-up tak si dám korektor, pudr a můžu jít! Tento od Essence sice nevydrží nějak super dlouho, ale mě stačí a na to moje občasné používání nepotřebuji produkt za 200. (TETA 59,90,-)

K tomuto pudru už se vracím také hodně dlouho. Jsem líná zkoušet a kupovat nové věci, hlavně když mi něco vyhovuje. Ten můj co mám doma už umírá, tak chci mít jeden do zásoby. (TETA 119,-)
Myslím, že tohle je jedna z nejobyčejnějších řasenek, co se dá sehnat. Stojí pár korun, ale řasy mi dělá docela pěkné, obzvlášť, když si je potom ještě pročešu jedním kartáčkem od vyschlé řasenky. Určitě vás nepřekvapí, že i tuto řasenku mám již po několikáté. (TETA 69,90,-)
EOS balzámy byly v jednu dobu snad nejprobíranější věc na internetu. Teď už kolem nich není tak velký boom, a tak jsem si říkala, že jeden vyzkouším. Upřímně mi není moc blízké vyhodit skoro 200 za balzám, ale vanilkovo-mátová vůně? Tahle kombinace je pro mě jako stvořená! Samozřejmě hned po vyfocení jsem ho otevřela a už ho používám. Musím říct, že voní opravdu božsky a na rtech je docela dlouho cítit mentol. Koupě nelituji, ale hlavně proto, že díky mé TETA kartičce mě vyšel ještě o 50 korun levněji, než obvykle. (TETA 134,90,-)

Z mého new in je zcela evidentní, že nové kosmetické kousky mě většinou nelákají a zůstávám u "starých klasik". 
Jak to máte Vy? Zkoušíte nové věci, nebo zůstáváte u starých známých? Co naposledy jste si koupili?














3 komentáře:

  1. Já teda radši zůstávám u těch svých osvědčených a nerada zkouším nové, jelikož se bojím, že vyhodím peníze za něco, co mi nebude vyhovovat. Třeba pudr, můj oblíbený je stejně jako ten tvůj od Rimmelu, ale ještě používám od Miss sporty nebo Dermacolu a takhle je točím pořád dokola :D Eos je taková
    klasika, kterou jsem zkoušela na začátku, ale nějak mě omrzel, takže jsem zas u svého oblíbeného Astridu. I když věřím, že ta tvoje kombinace vanilky a máty musí být super :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  2. Taky zůstávám u osvědčené klasiky, většinou. Spousta produktů jsem ale ještě vhodných nenašla (jako třeba makeup, korektor, pudr,..), tak občas musím zariskovat, ale stojí to buď nervy nebo vyhozené peníze :D.
    Pak mi dej vědět, jestli je účinná ta pasta, nějaká bělící by se mi hodila :D
    Eosy mě zatím úplně minuly, tak třeba jim jednou dám šanci.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)