čtvrtek 29. června 2017

NEW IN #5 (červen)

Zdravím Vás u dalšího článku! Dnes je venku naprosto příšerné počasí, a tak jsem nucena celý den sedět doma a nudit se. Což má jednu velikou výhodu. Nafotila jsem moje červnové nákupy! Původně jsem měla v plánu to nafotit někde venku na louce, nebo tak, ale bohužel to nebylo možné, tak snad to vyjde příště. V červnu jsem byla nakupovat dvakrát, jednou s mamkou a podruhé s kamarádkou, takže je to takový mix toho, co jsem si koupila já a co mi koupila mamka za maturitu. Jediné, co jsem vám nevyfotila jsou plavky (které mám bohužel u přítele) a spodní prádlo (protože nemám úplně potřebu ho zveřejňovat). Tak snad Vás článek nějak inspiruje!
Kdo mě zná, tak ví, že naprosto miluji modrou barvu a v krámě je velký magnet pro moje oči. Což tato fotka hodně dokazuje. Do batohu jsem se okamžitě zamilovala, protože jediné, co jsem měla byl můj stoletý koženkový vak, který není zrovna reprezentativní. Navíc batůžek byl poslední, a ve slevě. Ten tam na mě čekal! Potom jsem v New Yorkeru objevila tuto velice podobně barevnou peněženku za pár korun, tak proč ne? A tričko má podle mě krásný, letní "batikovaný" vzor. Přestože má takové ty "spadlé rukávky" tak v tom nemám ramena jak rambo, což u pro mě veliká výhra.
Letos jsem si hodně zamilovala vzdušné, plátěné kraťasy, které jsou do teplých dnů naprosto ideální. V C&A jsem popadla hned dvoje a tak trošku přemýšlím, že ještě někde nějaké přikoupím. Co se růžičkových kraťasů týká, tak do těch mě tak trochu donutila mamka, ale teď rozhodně nelituji, že je mám a nosím je opravdu moc ráda. Černé "converse" jsem měla už minulý rok a nachodila v nich nespočet kilometrů, takže na letošek jsem popadla ty samé. Sandálky mám taky na jednu sezonu, protože většinou vlastním jediný pár, ale třeba se to letos změní a já pořídím ještě nějaké.
Jeden z největších zázraků je, že začínám v obchodech koukat po šatech. Ještě nedávno jsem totiž nosila jedině roztrhané džíny a velká trička. Takže šaty s růžičkami jsou u mě jako zázrak, ale já je mám strašně ráda. Ty pruhované jsou takové maximálně pohodlná klasika do horkých dní (ps. můžete se s nimi těšit na outfit). Na rozdíl od šatů košile nakupuji už několik let. Teď jsem jich spoustu vyřadila takže je místo na nové a neokoukané. Tuto pruhovanou našla mamka ve výprodeji a bylo jasné, že bude moje!

Tak, a to je konec dnešního článku. Já jsem z věcí naprosto nadšená a moc ráda je nosím.
Co jste si v poslední době koupili Vy?

1 komentář:

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)