pondělí 28. prosince 2015

CHRISTMAS GIFTS

Zdravím Vás! ♥ Po skoro půl roce jsem tu zpět, protože, abych pravdu řekla KONEČNĚ mám zase čas.Ono se to nezdá, ale za ten půl rok utekl uplně neskutečně rychle. Stihla jsem toho opravdu dost, ale to tu asi všechno rozepisovat nebudu. Největší milníky jsou asi to, že jsem ve třeťáku, byla jsem v Budapešti a Anglii a oslavila 18tiny. Jinak bych to asi nijak nerozepisovala, protože nevím jestli je na nestíhání něco záživného. 
Na to, že jsou Vánoce tak já vůbec nemám vánoční náladu. Nevím čím to je, asi tím počasím jinak nevím, ale mám prázdniny! Což je naprosto super takže jsem se rozhodla vám nafotit co jsem dostala k Vánocům. Ze všeho mám obrovskou radost, a tak jsem se rozhodla se s vámi podělit:).. 
http://nd06.jxs.cz/937/750/34c0da9d00_102237415_o2.jpg
 Džíny v bílé barvě se mi začaly líbit čím dál tím víc, a tak sem se rozhodla,  že už je seženu a zkusím sosit, tak uvidíme jak to dopodne a HLAVNĚ jak dlouho bílá zůstane bílou, haha.
Jinak zbytek dárečků je z H&Mka a asi všichni chápete, jaké barvy jsou moje top. A ta sukně s ptáčkama? ♥ Ta tam čekala jenom na mě, a to i z toho důvodu, že tam byla poslední a ještě k tomu v mojí velikosti!
http://nd06.jxs.cz/450/103/bacddb0c83_102237412_o2.jpg
Prostě modro-bílá a černo-bílá jsou moje nejmilovanější barvy, takže sem pod stromečkem samozřejmě nenašla jenom modro-bílé oblečení.  Pořád sháním nějaké roláky, což je pro mě docela problém, protože buď žádný nenajdu nebo mi nesedí takže mám pouze jeden a teď jsem pod stromečkem objevila tento skvělý rolákový svetr!
Jinak jsou na fotce černé legíny, což je taková klasika. Já sice legíny moc nenosím, ale říkala sem si, že černý čas od času určitě vytáhnu.
http://nd06.jxs.cz/677/423/0f217e54f1_102237414_o2.jpg
Hodně dlouho sem sháněla vínový cardigan, který by se mi opravdu líbil. Ono jich je sice všude spousta, ale žádný mi moc neseděl a na konec to vyhrál tenhle, který je světe div se z dětské kolekce v KIKu. Má na mě sice krátké rukávy, ale ty stejně nosím vyhrnuté, takže to neřeším.
A největší miláček je obrovská rádoby kobercová šála, která je super teploučká a super příjemná a přiznám se, že sem ji prakticky nesundala. Má sice spíš podzimní barvy, ale jelikož celou zimu nosím zelenou parku tak myslím, že to nevadí.
http://nd06.jxs.cz/981/644/beca927bad_102237416_o2.jpg A tady je takový miš maš všech ostatních dárků. Největší přání byla nová klávesnice a kvalitní sluchátka a oboje se mi splnilo. Potom klasika jako spacháče  od tety, diář na rok 2016, ponožky na volejbal, krabice plná černých čajů, volejbalový kalendář a knížka.

Noo, a to je všechno co sem našla pod stromečkem. Ještě mám doma pár skvělých dárků od kamarádek, ale ty jsem nefotila.
Co jste našli pod stromečkem Vy?

2 komentáře:

  1. Krásné dárky! A spousta oblečení :-) Tu obří šálu z New Yorkeru ti docela závidím, já letos dostala místo spousty oblečení spoustu kosmetiky. Nádhera! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)