středa 26. března 2014

MY DIARY

Dnes pro vás mám takové malé nahlédnutí do toho jak funguje můj diář tak nechť se líbí!

- Já do svého diáře píšu výhradně tužkou a označuji různými barvičkami různé testy, úkoly a události.

- Žlutá - Žlutou mám všechny domácí úkoly, nebo když něco musím přinést do školy nebo tak.
- Růžová - Tou si znamenávám testy nebo úkoly na které nesmím zapomenout. Opět se vše týká jenom školy.
- Fialová - Fialovou si vždy kroužkuji datum, který je něčím důležitý. Třeba teď mám fialově zakroužkované doktory a rehabilitace. Jinak můžu fialově kroužkovat i kino, nebo výlet nebo podobné události, které nesmím zapomenout.
- Červená - Každý zápas Liberecké Dukly (volejbal) je zakroužkovaný červeně a pod datem je červené srdíčko. Ano mám hodně ráda volejbal.
Minulý a předminulý týden

- Potom také různě po stranách píši věci, které jsou extrémně důležité (například velké testy, referáty, když něco musím koupit,..)
Ta pravá stránka jsou jarní prázdniny (tak moc jsem se ve škole nudila a těšila na prázdniny)

A tady vidíte týden po lyžáku. Ano učitelé nás opravdu mučili:(

Tak asi nějak takto vypadá můj diář, není to nic světoborného, ale tím, že to mám vše vyznačené barevně vím jestli píšeme nějaký test, nebo jestli máme nějaký úkol hned po otevření.

A jak si organizujete diář Vy?

2 komentáře:

  1. můj diář vypadá dost podobně, taky si různé události píšu různými barvami :)

    OdpovědětVymazat
  2. máš moc pěkný diář, dobře uspořádaný a přehledný, takový bych taky chtěla, jenže já jsem vždycky každý diář záhadně ztratila :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář:) Určitě ho oplatím!:)